فال قهوه خفاش

۳ بازديد
که تمام جان من باید به بهترین چیزی که می دانم بدهم. و آن چیز شما هستید باید بدونی که دوستت دارمو چقدر دوستت دارم که خود را به پای تو می گذارم و از تو کمک می خواهم حافظ و مراقب تو هستم و هر چه می توانم تو را تقویت می کنم. زیرا زندگی شما جوان فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است.

امید زیادی در آن وجود دارد و دیگر هیچ وظیفه ای در قبال خود بیچاره من نیست. قلب من مال توست و چیزی جز این نمی خواهم که تو را دوست داشته باشم. اینها کلماتی بود که من برای اولین بار قصد داشتم به تو بگویم، هلن. و از شما بپرسم که آیا شما را خشنود می کند که من اینگونه با شما صحبت کنم؟ آقای هوارد ایستاد و بعد از اینکه یک حلزون دقیقه صبر کرد، دختر چشمانش را به روی صورتش برد.

جوابی به او نداد، اما دست دیگرش را دراز کرد و خیلی آرام در دست خودش گذاشت. قبل از اینکه مرد ادامه داد سکوتی طولانی برقرار شد. در نهایت گفت: «هلن عزیز، این چیزی بود که می‌خوفال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع خفاش , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم استم به تو بگویم.

و نه بیشتر، زیرا معتقد بودم که پیر شده‌ام و قلبم در درونم می‌میرد. اما آه، وقتی آن نامه از طرف آرتور آمد، انگار صدای روحم را شنیدم که به من فریاد می زد که زندگی من تازه شروع شده فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق خوک , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است، که هنوز باید دوستش داشته باشم.

وقتی امروز با تو به جنگل آمدم، روحم پر از یک فکر شگفت انگیز بود، فکری که بیشتر از قدرت گفتن کلمات، هیبت و وجد می آورد. این بود که این دوشیزه گرانقدر ساخته نشده بود که به تنهایی خرچنگ شاد باشد، بلکه روزی او و تمام وجودش به سراغ کسی می رود، به سراغ کسی که می تواند قلب او را به دست آورد، که می تواند او را دوست داشته باشد و او را آنطور که شایسته اوست پرستش کند.

و روحم بر من فریاد زد که می توانم تو را پرستش کنم. این فکر موسیقی وحشی‌تری را در من بیدار کرد که قبلاً در زندگی‌ام شنیده بودم. هلن عزیز، همین‌جا که جلوی تو زانو زده‌ام و دستانت را در دستانم می‌گیرم، تمام وجودم از تو فریاد می‌زند که به سوی من بیایی. زیرا در اندوه تو قلبت از نظر من آشکار شد و من فقط شیرینی و حقیقت را دیدم.

نگه داشتن آن، خدمت به آن، و تغذیه آن از افکار زیبایی، تمام چیزی فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است که می توانستم در زندگی از آن مراقبت کنم. و فکر به دست آوردن تو برای من، تا در تمام عمرت بتوانم تو را گرامی بدارم.

برای من شادی فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است که اشک در چشمانم جاری می شود. ای عزیزترین دختر، من باید با آن دعا پیش تو زندگی کنم و به من بگو چه می خواهی، همچنان باید آن را بخوانم. برایم مهم نیست که چقدر از من می‌خواهی صبر کنم. زندگی من اکنون فقط یک آرزو دارد، دوست داشتن تو به گونه ای که ممکن فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است تو را خشنود کند، تا آنجا که به من اجازه می دهی دوستت داشته باشم. هلن، من همه‌ی خودم را به تو گفته‌ام، و همین‌طور که به چشم‌های هم خیره می‌شویم.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.