فال ابجد عاشقی

۳ بازديد
کنار اجاق گاز کوچک نشست و یک جفت دمپایی کهنه رنگ و رو رفته اش را در دستانش داشت و احساس کرد که اشک هایش روی آن ها می چکد. اما فقط یکی دو روز طول کشید تا چنین چیزهایی را از ذهنش بیرون صبح کند. اکنون زمانی برای احساسات وجود نداشت – “سفارشی پاک برای عمل!” او برای یک بار در زندگی خود آزاد بود و فرصت کار داشت.

او مملو از صحبت‌هایش با آقای آردسلی بود و می‌خوفال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است تمام تلاشش را بکند تا «عملی» باشد. و بنگر که در جنگل های غرق آب پرسه می زند، یا جاده های گل آلود را زیر پا مهر می گذارد.

یا کنار اجاق کوچکش می نشیند در حالی که طوفان های سرد بر چادر می تازد – با پگاسوس سرکش خود کشتی می گیرد و آن را صد بار در روز به عقب می کشاند تا چه درست و انسانی و جالب بود! همسایه ها به او هشدار کامل داده بودند که برای چادر زدن خیلی زود فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است، اما ترسیس قول داده بود که تحمل کند. و اینک، گویی که او را به خاطر سرپیچی‌اش مجازات می‌کردند.

غار تمام بادها بر او خالی شد. به مدت چهار هفته طوفان های باران و برف و برف وجود داشت که منطقه هرگز در ماه آوریل نشنیده بود. شب‌هایی بود که در پالتو و پتو پیچیده می‌نشست و آتشی در اجاق می‌گذاشت. و هنوز برای تندبادهایی که روی بوم رانده شده می لرزند. یک شب آرام و پر نور فرا رسید که ساعت‌ها تقریباً یخ زده دراز کشید و صبح بیدار شد و یک لیوان آب عددی کنار تختش جامد یخ زده پیدا کرد.

به گفته کشاورز، دماسنج سیزده درجه را نشان داد. و آه، عذاب بلند شدن از رختخواب و برافروختن آتش با چوب سبز! در پایان، Thyrsis در نصف قوطی نفت سفید ریخت و اجاق گاز را داغ کرد. و بعد چرخید تا پشتش را گرم کند، و بوی دود به مشامش رسید، و چرخید تا چادرش را در آتش بیابد! با یک سطل آب و یک چوب جارو آتش را خاموش کرد و برای گرم کردن دوید. اما وقتی برگشت، باد بیشتری می‌وزید، به طوری که نمی‌توانست در خیمه گرم بماند، و باران بیشتر می‌بارید، به طوری که نمی‌توانست در جنگل پناهی بیابد. در پایان او انباری ویران شده را کشف کرد.

که در گوشه ای از آن می نشست و در پتوهایش پیچیده بود عاشقی و با انگشتان سرد می نوشت. شاید همه این بدبختی‌ها ربطی به عدم جاری شدن ایده‌های او داشته باشد. اما ظاهراً بیهوده بوده فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است که ترسیس در هر زمانی سعی می‌کرد روی چیزهایی کار کند که برای دیگران جالب بود. شاید او می توانست بهتر روی آنها کار کند، اگر چیزهای زیادی برای او جالب نبود.

او خود را با تصویر روحانی جامعه، یا سردبیر شیک باشگاهش، یا خاطره ای دیگر از دنیای تجمل و غرور مواجه می کرد. و هر روز روزنامه می آمد، با بار سنگدلی و تحقیر. و شاید هم نامه ای از کوریدون، با چیزی که او را به سمت و سویی جدید با دشمنان روحش سوق دهد. بنابراین، خیلی زود، تقریباً بدون اینکه متوجه شود، چیزهای “جالب” را کنار گذاشت و خود را برای نبرد دیگری بست. پیام او هنوز ابلاغ نشده بود. و بیهوده در پی آن بود که با سرزنش دنیا به این امر خود را راضی کند. تا زمانی که دنیا را مجبور به شنیدن او نکرده بود، هنوز کارش را انجام نداده بود.

او باید فکر خود را ببرد و آن را از نو شکل دهد – به یک اثر هنری زیباتر، قوی تر، واقعی تر از آنچه که تاکنون به دست آورده فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است. او روز به روز به این ایده فکر می کرد – با آن غذا می خورد و با آن راه می رفت و با آن می خوابید. تا اینکه بالاخره ناگهان دید به او رسید. اواخر شب آمد، در حالی که او در حال درآوردن بود. و پنج یا ده دقیقه در حالی که پیراهنش را نیمه باز کرده بود.

نشست، انگار در حالت خلسه. بعد دوباره پیراهن را پوشید و بیرون رفت تا در جنگل بچرخد و بخندد و با خودش صحبت کند. “نابغه احاطه شده توسط تجارت گرایی” – این موضوع او بود. و باید یک نمایشنامه باشد. قهرمان آن یک نوازنده جوان، یک پسر ساده، فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم استاد صداهای شیطانی ویولن خواهد بود. او در بینش خود غرق می شد و در اطراف او گروهی از مردم که مظهر جهان و همه نیروهای شیطانی آن بودند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.