فال احساس عدد

۶ بازديد
شما ماهی یک بار پول می دهید عدد و اگر مردها در این بین نیاز به پول داشته باشند، عکس های آن پول را به آنها می دهید!» “اگر آنها از آن راضی هستند، چه چیزی شما را تحریک می کند؟” اگر از آن راضی نیستند، آنها را در قطار بار می‌کنید و می‌برید.» پنبه بدون قلاب بافی نشسته بود و بی حوصله با انگشتانش روی میز می زد. هال دوباره گفت: «گوش کن، کاتن، من اینجا هستم تا یاد بگیرم.

و می‌خواهم نکته‌ای همسر را توضیح بدهی، مشکلی در زندگی روحی انسان. کسی که مانند شما عمل می کند در ذهن خود چه فکر می کند؟» مدیر منطقه گفت: «مرد جوان، مرا ببخش، اما الان کم کم حوصله ام سر می رود». اما ما هنوز یک سفر ماشینی در پیش داریم. هیچ راهی وجود ندارد.

که بتوانیم تمام مسیر را هفتگی بدون قلاب بافی بنشینیم!» بعد از مدتی با جذابیت اضافه کرد: «میدونی، من خیلی دوست دارم یاد بگیرم. شاید بتوانی مرا متقاعد کنی که کنارت بیایم.» “نه!” پنبه به طرز ناخوشایندی پاره شد. “من با آن موافق نیستم!

به همین دلیل فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق قهوه دعا و جادو و طلسم است که من در رنج طولانی با شما مقایسه نمی کنم. من قبلاً به آژیتاتورها گوش داده ام. شما همه یکسان هستید، فکر می‌کنید دنیا با گفتار اداره می‌شود.

اما اینطور نیست.» هال متوجه شد که بحث با مدیر منطقه به جایی نمی رسد. او سعی کرده بود اگر چیزی باشد، دعوا کرده بود، تهدید کرده بود، لاف می زد، حتی آهنگ خوانده بود. اما مدیر منطقه قرار بود او را بدرقه کند، همین. هال فقط به این دلیل که باید منتظر ماشین می ماند و می خوفال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای قلبی , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است عصبانیت و ناامیدی خود را تخلیه کند به بحث ادامه داده بود.

اما حالا ناگهان بحث را متوقف کرد. توجه او به سخنان مدیر منطقه جلب شد: “شما فکر می کنید دنیا با گفتار اداره می شود!” همین کلمات را برادر هال همیشه به کار می برد. مدیر منطقه هنوز گفته بود: «شما آشوبگران!» هال سال‌ها بود که همان کلمه معروف را از برادرش دریافت کرده بود که او را مسخره می‌کرد: “تو هنوز هم می‌خواهی آژیتاتور باشی!” هال با لجبازی پسرانه جواب داده بود: چه خبر، حتی اگر بیاید! و حالا رئیس منطقه بدون اجازه قوم خون، او را به طور جدی به عنوان آشوبگر منصوب کرد.

کاتن سخنانش را تکرار کرد: “شما این گونه مردم هستید، شما آشوبگران – بیایید اینجا و سعی کنید با انسان های وحشی” اینگونه بود که هال به «YPY» ظاهر شد! او به اینجا آمده بود تا تماشاگر باشد، روی عرشه یک کشتی بخار بایستد و اقیانوسی از فلاکت اجتماعی را از بالا ببیند. هر اقدامی را که انجام می داد به دقت بررسی کرده بود. سعی کرده بود بازرس وزن شود.

همین! او به تام اولسن گفته بود که نمی‌خواهد به اتحادیه‌های کارگری بپیوندد. او مظنون به سازمان‌دهندگان انجمن‌ها، آژیتاتورهای مختلف بود – افراد بی‌چشم و غیرمسئول که هر جا که حرکت می‌کردند، احساسات خطرناک را برمی‌انگیخت. او البته تام اولسن را تحسین کرده بود – اما این فقط تا حدی تعصبات او را از بین برد: اولسون تنها یکی از تحریک کنندگان بی شمار بود!

با این حال، تمام فکری که او به شرکت نشان داده بود به هدر رفت، و همچنین تلاش‌هایش برای اینکه مدیر منطقه باور کند که او عضوی از طبقه بیکار فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است، از بین رفت.

با وجود “رفتار چای پارتی” هال، مدیر منطقه گفته بود “شما آشوبگران!” بررسی این مرد در واقع بر چه اساسی بود؟ آیا او، هال وارنر، شروع به شبیه شدن به یک فرد بی چشم و غیرمسئول کرده بود؟ وقت آن بود که خود را معاینه کنید! آیا «کار کثیف» در جوار زمین در طول دو ماه او را تا این حد تغییر داده بود.

چنین فکری برای کسی که مورد علاقه خانم ها بوده فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است، قطعا شرم آور بود. آیا شیوه گفتار او واقعاً به یکباره تغییر کرده بود.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.