فال انبیا راسته

۷ بازديد
آیا واقعاً چنین بود که هال بدبین می شد و شروع به از دست دادن ایمان به اطرافیانش می کرد؟ در حالی که به قاضی نگاه می کرد، وقتی یکی از همکاران تجاری به عنوان مشاور یک شرکت زغال سنگ راسته جلوی صندلی ظاهر شد، نشستن روی صندلی قاضی اشکالی ندارد! در این فاصله، هال با منشی صحبت کرد و به او گفتند.

که قاضی ساعت پنج و نیم در دسترس فال جدید روز و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است. اما کمی بعد پیت هانون وارد سالن شد و چیزی را با منشی زمزمه کرد. منشی به هال نگاه کرد و بعد رفت تا چیزی را با قاضی زمزمه کند.

در ساعت پنج و نیم که جلسه تعطیل اعلام ابجد شد، قاضی برخفال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است و به دفتر خصوصی خود بازنشسته شد و هنگامی که هال از منشی سؤال کرد، دومی به او اطلاع داد که قاضی وقت ندارد به او اجازه صحبت بدهد. هال به هر حال با این مقدار کمی کنار نیامد. یک در فرعی از سالن دادگاه به راهرو منتهی شد و هال متوجه شد.

که قاضی در حال بحث و جدل با منشی، چهره چیست سرخ شده او از پشت می گذرد. او به دنبال آنها رفت. او نه فریاد زد و نه مزاحمتی ایجاد کرد، بلکه با عجله رفت و با آرامش گفت: قاضی دنتون، من از شما تقاضای عدالت دارم! قاضی برگشت و به او نگاه کرد، حالتی عصبانی در صورتش. “از من چی میخوای؟” لحظه ناخوشایند بود، چون پیت هانون روی باسن هال بود و داور فقط باید سر را تکان می داد تا پیت به یقه هال بچسبد.

اما قاضی با تعجب موافقت کرد که با معدنچی جوان صحبت کند و کارآگاه مردد شد و چند قدم به عقب رفت. هال درخوفال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است خود را تکرار کرد. »عزیزم، در حال حاضر صد و هفت مرد و پسر در معدن دره نورث در آستانه مرگ هستند.

آنها در حال کشته شدن هستند و من تلاش چینی می کنم تا جان آنها را نجات دهم.» قاضی گفت: «مرد جوان، موضوع مهمی می طلبد که من را ترک کنم». هال پاسخ داد: “خوب، من با شما خواهم رفت و وقتی به آنجا رسیدیم به شما اطلاع خواهم داد.” او فرصتی به «عزتش» نداد که بگوید آیا چنین چیدمانی خوشش آمد یا نه. او با قاضی و پیت هانون و دو مرد دیگر حدود ده قدم پشت سر گذاشتند. هال موضوع را همانطور که به آقای ریچارد پارکر گفته بود گفت و همان پاسخ را گرفت. حل چنین مسائلی آسان نبود. آنها به سختی بخشی از وظایف قاضی بودند.

معادن دارای یک مرجع دولتی بود که باید تصمیم می گرفت که آیا نقض قانون وجود دارد یا خیر. هال دوباره گفت که مردی که با مقام مذکور شکایت کرده بود از معدن بیرون رانده شده بود. «من هم رانده شدم، جناب.» »چرا؟» “کسی به من چیزی نگفت.” » چه می خوانی ای جوان! شما مردان را بدون دلیل نمی‌رانید!» »بیایید سوار شویم، جناب! چندی پیش مرا در زندان حبس کردند و شش ساعت و ربع بدون هیچ توجیهی در آنجا بودم.» “حتما کاری کردی!” «من کاری جز این نکردم که کمیته ای که معدنچیان تشکیل داده بودند، من را به عنوان بازرس توزین انتخاب کردند.» “برای یک بازرس توزین؟” “بله، افتخار شما. به من می گویند قانونی وجود دارد که شرکت باید به فردی که توسط آقایان انتخاب و فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم استخدام می شود اجازه دهد تا ببیند واگن های آقایان درست وزن شده فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است. اینطوری نیست، اینطور نیست؟» “بله، فکر می کنم.” “و اگر شرکت رد کند جریمه ای وجود دارد؟” “قانون همیشه مجازاتی را تعیین کرده فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.