فال زندگی خرداد

۱۱ بازديد

وقتی در جنگل قدم می‌زنی، زندگی‌هایی را که به نیستی می‌روی، حساب نمی‌کنی. وقتی با بهار شادی می کنی فریاد جوانانی که خفه می شوند و کوبیده می شوند و می میرند را نمی شنوی. وقتی در دام خود وحشی را تماشا می کنی معنای اندام پاره شده و قلب تپنده و سکوت وحشتناک موجود در دام را نمی دانی. وقتی به جایی خرداد می روید که فقرا زندگی می کنند و صورت های لاغر و چشمان گرسنه و اندام های خمیده را می بینید، به این چیزها هم فکر نمی کنید.

اما من، خواننده، در دره سایه ساکنم.

گاهی در دره من ساکت فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است و موجودات در وحشت از صدای خود می نشینند. گاهی اوقات فریادهایی به گوش می رسد که آسمان را سوراخ می کند. اما خودم در دره من هرگز پاسخی وجود ندارد.

در آنجا دست‌های لرزان، اندام‌های به هم ریخته، و قلب‌های دردمند، و روح‌های نفس‌زده وجود دارد. مبارزه نفس گیر، شکست آشکار وجود دارد – ناامیدی دیوانه. زیرا بر فراز دره من سایه می‌چرخد ، یک چیز غول‌پیکر که با وزن کوه‌ها حرکت می‌کند. و به آن خیره می شوی، آن را حس می کنی. فریاد می زنی، دعا می کنی، گریه می کنی. دستان خود را به سوی خدای خود می گیرید، دیوانه می شوید. اما سایه مانند زمان، مانند خورشید، و سیارات در آسمان حرکت می کند. از روی شما غلت می زند، و می غلتد. و بعد دیگر فریاد نزنی

این راه در دره من فال جدید و آنلاین قهوه , احساس زندگی , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است. سایه، سایه مرگ فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است.

فهرست

مقدمه ویرفال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم استار

من هرگز دفتر خاطرات ننوشته ام – من بیش از حد مشغول زندگی بوده ام. اما امروز من یک مجله را شروع می کنم. من آنقدر ساخته شده ام که می توانم فقط یک کار را در یک زمان انجام دهم. اکنون که را شروع کرده‌ام، باید تمام روز را درگیر آن باشم. وقتی آن را نمی نویسم، حتما خوابش می بینم، یا بی قرارم چون نیستم. بنابراین به ذهنم خطور کرد که در ساعات عشقی خستگی در مورد آن چه در ذهنم بود بنویسم – چه ترس ها و چه امیدهایی. چرا و چگونه آن را می نویسم برای خود یک دفال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم استان خواهد بود و روزی فکر می کنم خوانده شود.

من به آخرین مرحله مبارزه رسیده ام و هدف را می بینم. من دفال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم استان را خواهم گفت و توسط ویرفال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم استاران خردمند فردا می توانند آن را در ضمیمه چاپ کنند!

من شعرهای جاودانه‌ای را می‌شناسم که توسط یک کارمند داروخانه سروده شده فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است، و برخی از آنها توسط یک بشکه‌های مایع سروده شده فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است، اما هیچ کدام توسط یک تله‌کابین سروده نشده فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است. “به نظر جالب می رسد، در مورد آن به ما بگویید!” خواننده می گوید. خواهم کرد، اما امروز نه.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.