فال هفت کارت

فال ابجد

فال هفت کارت

۱۳ بازديد

قاضی: آقای کرونژ، “نقطه به نکته” من کیفرخوفال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق جفت , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است را برای شما خواندم همانطور که شما آن را برای زن خواندید. “نقطه به نقطه” از شما خوفال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم استه ام اطلاعات خاصی به من بدهید.

نقطه به نقطه” شما نتوانسته اید به هیچ پاسخی پاسخ دهید. خب، آقای کرونژ، من فقط می‌توانم این را به شما بگویم، «نقطه به نقطه» آن را در یادداشت‌هایم بیان خواهم کرد. (پس از وقفه ای که قاضی یادداشت های کارتی خود را پر کرد، بررسی مجدد از سر گرفته شد.)

قاضی: حالا، آقای کرونژ، همانطور که من متوجه شدم، در نتیجه شکایت فیلد کورنت شومن از شما به عنوان سرپرست کل بومیان بود که توسط دولت برای بررسی موضوع فرستاده شدید؟

قاضی: و در مورد سیزده ایندونا، اگر ایندونا بودند، چون شما محکومیت کارت آنها را انکار می کنید، نیازی نیست بیشتر به آن نکته اشاره کنیم، اما من این را برای شما عرض کردم – هیچ دلیلی علیه آنها وجود نداشت؟

قاضی: هیچ چیزی وجود نداشت که نشان دهد این مردان تا عشق به حال زن را نصیحت کرده اند یا در موقعیتی بوده اند که او را نصیحت کنند. در واقع، تا آنجایی که شواهد نشان می دهد، چیزی وجود نداشت که نشان دهد آنها حتی متعلق به قبیله بودند، اما به نظر شما آنها باید او را به گونه ای دیگر توصیه می کردند و شما آنها را به بیست و پنج ضربه شلاق محکوم کردید.

شاهد: من آنها را محکوم نکردم، بلکه آنها را به مراجع ذیصلاح تحویل هفتگی دادم تا طبق قانون با آنها برخورد شود.

قاضی: اوه، نه، آقای کرونژ، این قضیه به نظر من اینطور نیست. شما در مقام قاضی به سراغ این افراد آمدید تا عدالت را بین انسان و انسان مطابق با نور خود انجام دهید، رویه ای را که در دادگاه های متمدن رعایت می شود دنبال کنید و قدرت و حقوق و مسئولیت های این جمهوری را نمایندگی کنید. و اگر بخواهیم دلیل شما را درست بپذیریم.

شما مردانی را که قرار بود محاکمه می‌کردید محاکمه نکردید. شما شواهدی نه به نفع و نه علیه آنها شنیدید، اما آنها را به چه کسی تحویل دادید، آقای کرونژ؟ نه به مقامات مناسب، بلکه به اراسموس و شومن، طرف های دیگر پرونده ای که شما برای محاکمه فرستاده شده اید. به نظر من، آقای کرونژ، این یک مورد بدون مشابه فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است.

هیچ پاسخی از شاهد دریافت نشد.

قاضی: یک نکته دیگر، آقای کرونژ، و من تمام کردیم. وقتی این افراد را تحویل دادید تا با آنها برخورد شود، آیا به آنها اطلاع دادید که از هر حکمی که ممکن فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است برایشان صادر شود، حق تجدید نظر دارند؟

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.