فال ورق جدید

فال ابجد

فال ورق جدید

۱۲ بازديد

دارم به صحنه های آخر می رسم. صدای غرش آنها را در روحم می شنوم – بسیار دور – مانند موج سواری دور در یک شب بی باد.

من قدم به قدم می آیم: منظورم این فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است که در این خط با آن مبارزه کنم.

من مردی را می شناسم که همیشه به این مناسبت میوه اهمیت می داد. هرگز او را به چالش نکشیدند که جرات نکرد و پیروز شد. آه، اگر به جای گرسنگی و سوزاندن، موسیقی آن الهام بخش الهی را نداشتم!امروز. من یک تجربه روحانی داشتم – یک مکاشفه. امروز، در جرقه‌ای از بینش، یک عصر را درک کردم – قرن‌های تمام، ملت‌هایی از انسان‌ها.

من در حال نوشتن یکی از سرودهای بزرگ، یکی از پیروزی های بزرگ بودم. و من با آن مست شده بودم، با یک موج و جارو آمده بود، همه چیز را در مورد من به حرکت درآورده بود – شکل های فانتوم بزرگ – همه زندگی و همه دیوانه شده بودند.

و بعد، وقتی آن را نوشتم، به تاریکی شب رفتم. راه آینده می رفتم و راه می رفتم، نمی دانستم کجا، هنوز از هیجان می سوزم. و ناگهان، من طلسم ایستادم – کلیسای جامع!

آنجا بود – آنجا بود! من آن را، زنده و واقعی قبل از خود دیدم – همه آن – همه چیزهایی که دیده بودم و می دانستم! من از خوشحالی فریاد زدم، دستانم را به سوی آن دراز کردم – حضور بزرگ و تاریکی که موج می زند. و تمام روح من با آن رفت، آواز خواند، آواز خواند – تا شب مه آلود!

امشب دوباره کنار رودخانه نشستم. مهتاب بود کارت و آب می درخشید. یک قایق بادبانی کوچک که با نور می درخشد، با سرعت بالا رفت. خیلی نزدیک بود، و من گروهی از مردم را روی آن دیدم، صدای خنده آنها را شنیدم. و یکی از آنها – یک زن – آواز می خواند.

خدایا چه صدایی! خیلی ثروتمند، خیلی نفیس! به سمت بالا اوج گرفت و دوباره مرد، مثل انعکاس ستاره ها روی آب می لرزید. تا اعماق روح من وارد شد. همه وای روحم را از بین برد، اشک را در چشمانم جاری کرد. و سپس مرد، دور در دور. و من با دستانم روی هم نشستم.

بادبان در – بادبان در – ای صدای آسمانی! دید دور از روشنایی و زیبایی! سهم تو سهم من نیست

– چیزی در درون من وجود دارد که در پژواک آن موسیقی چای هنوز گریه می کند. آه، چه چیزی برای موسیقی نمی دهم! چقدر از تلخی های من، چقدر از غم هایم با یک فشار به اشک آب شده فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است!

و من نمی توانم آن را داشته باشم! آه، شما که آن را دارید، می دانید چه دارید؟ ای صدای زیبا، خودت را می شنوی؟

همه چیزهای دیگری که می توانم برای جدید خودم بسازم – دوستی و عشق – طبیعت و کتاب و دعا. همه چیز به جز موسیقی!

آیا نمی‌توانی آن صدایی را که در حال مردن فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است، «بر فراز آب‌های روان» بشنوی؟

من از این یک مرد بیرون خواهم آمد – یک مرد! من خواهم دانست که چگونه در تمام روزهایم زندگی کنم! خاطراتی خواهم داشت که همیشه مرا آزار می دهند، خاطراتی که می توانم سال ها را با آنها بسازم!

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.