فال ورق عدد

فال ابجد

فال ورق عدد

۱۲ بازديد

چرا، با قلب برهنه ام در دستانم از جنگل بیرون آمدم! من از احساس لرزان بیرون آمدم، ذوب شده از عشق و با اعتماد برای همه مردان! من همه حساس و خام آمدم – تشنه همدردی و مهربانی! و ای جانم!-خدایا!- تو مرا کتک زدی و لگد زدی که انگار من کثیف هستم!

آیا قلبم را برای یک قربانی تقدیم نکرده بودم؟ آیا مالی آن را با آتش نسوخته بودم؟ آیا تمام وجودم را یک تقدیس نکرده بودم؟ و همه برای مردان، برای مردان! برای مردانی که خودم را پاره کرده بودم – شلاق زدم – خودکشی کردم.

برای مردانی که فراموش کرده بودم خود چیست – بله، به معنای واقعی کلمه – فراموش کرده بودم خود چیست! آنقدر خودم کوچک مانده بودم که حاضر بودم لطف بخواهم! آنقدر تقدیس داشتم، آنقدر اعتماد داشتم که ماهانه التماس می کردم! من گریه کرده بودم – زجر کشیده بودم – از گرسنگی مرده بودم! خواب دیدم و آواز خواندم، زحمت کشیدم تا مغزم را آتش زدم! و تو مرا کتک زدی و چنان لگد زدی که گویی من کثیف هستم!

آن افکار تمام روح من را به یک نفرین وحشی تبدیل می کند! دلت را برای مردان برهنه کرده ای، با گفتن زندگیت به مردان کار کرده ای! چرا باید به تلاش برای شاعر شدن ادامه دهید، روح مخفی خود را در کتابها بگنجانید، تا توسط مردم طرد شوید.

روح تو مال خودت فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم هرمی است – مال خدای توست – و چه ربطی به قلدرها با آن دارد! و تمام لطافتش! تمام خلسه کوچک آن! تمام مقدس ترین تقدیس آن!—شما آنها را بیرون خواهید برد تا آنها را به خروارها بفروشید!

کی به خودت برمیگردی احمق؟ چه زمانی درس خود را یاد می گیرید و اجازه نمی دهید این دنیای جهنمی دیگر شما را از سر راه خود خارج کند؟ بگذار هر مردی بار دیگر درخششی از قلبت را بشناسد! – یک ردی از شادی خود را ببین!

– و من به زانو آمدم – به این دنیا – خمیده، هق هق، التماس! اوه، اوه! – هفتگی فریاد می زنم – اوه!

و بعد از آن کنار تخت فرو رفتم و صورتم را پنهان کردم و گریه کردم: «اوه، شلی! اوه، شلی من!»

– امروز خودم را یک تاجر دیدم که مسیری را برای خودم هموار می کنم! اما دوام نمی آورد – من آن جور مردی نیستم. حماقت من وجود من فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است – مطمئن باشید که دوباره به ارتفاعاتی که حاضرم هر توهینی را تحمل کنم، برخواهم گشت.

اما زمان زیادی طول می کشد تا نامه های دیگری بنویسم. من عدد به درک دیدگاه جهان رسیده ام.

فکر می کنم مردان پرمشغله هزاران نامه را از میل لنگ دریافت می کنند. آنها دیگر از من نخواهند برد.

امروز داشتم مقاله ای درباره بالزاک می خواندم. من در مورد علاقه بالزاک به چیزها خواندم . و من کتاب را زمین گذاشتم و یک ساعت در حیرت گذراندم. می ترسم از نظر همدردی ها و درک هایم فردی بسیار محدود باشم. چرا یک مرد باید به چیزها اهمیت بدهد ! درباره انواع خانه ها و مبلمان و عکس ها و لباس ها و جواهرات!

من می توانم توجه یک مرد به عشق، شادی و آرزو را درک کنم. اما چیزهایی ! من می توانم اهمیت دادن یک کودک به چیزها یا مراقبت یک احمق را درک کنم. من میلیون ها مورد از این قبیل را می بینم. اما هنرمند؟ یک متفکر؟ یک مرد ؟

من این روزها دارم رمان می خوانم – همه جور چیزهایی را می خوانم که سرگرم کننده هستند . مدتهفال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است شعری نخوانده ام، علاقه ای به خواندن ندارم مگر اینکه بتوانم با آن همراه شوم .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.