فال ورق خیانت

۱۳ بازديد

و چه کاری می توانم انجام دهم؟ کجا رو کنم؟ چه امیدی دارم، جز، به قول سوئیفت، «مثل موش مسموم در سوراخ بمیرم»؟ ای کاش کمی به این عبارت فکر می کردید، خانم ها و آقایان فرهیخته. خوشایند نیست – مردن مانند موش مسموم در سوراخ.

شما از من می خواهید که به تمدن شما آنلاین ایمان داشته باشم. از من می خواهی که عشقت به نور را باور کنم! بگذارید به شما بگویم چه زمانی به تمدن شما و عشق شما به نور ایمان خواهم داشت.

من می گویم آخرین و بالاترین چیز در این دنیا نابغه فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است . من می گویم که دین و هنر و پیشرفت و روشنگری – که همه این چیزها از نبوغ ساخته شده فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع خارجی , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است.

اولین و آخرین، عالی ترین، و بهترین و اساسی فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است. و من می گویم که وقتی این واقعیت را تشخیص دادی – وقتی به نبوغ اعتقاد داشتی – وقتی راه را برای آن آماده کردی و مسیرها را برای آن هموار کردی.

می گویم که آن وقت و آن وقت به تنهایی ممکن خرید فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است به من بگوئی که متمدن هستی.

چیزی که در برابر بهشت ​​فریاد می زند – ظلم شما، حماقت شما. از زمانی که اولین شاعر به این دنیا آمد، همین دفال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم استان عذاب، ذلت و شرم بود. و چه خوب کار می کنی؟

این فقر فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا خیانت و جادو و طلسم است که من از آن صحبت می کنم.

فقر تنها! شاعر در این دنیا چیزی نمی خواهد جز اینکه از گوش دادن به صدای روحش رها شود. او در تمام این دنیا از شما چیزی نمی خواهد جز اینکه شما به او غذا بدهید در حالی که او این کار را می کند – در حالی که او این کار را می کند، بدبخت ها – نه برای خودش، بلکه برای شما .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.