فال ورق احساسی

۱۲ بازديد

اما هاوک با تمام ناوگان خود، که راه خود را در دندان های باد می جنگید، در همان روزی که از برست خارج شد، به رسید و در حالی که ناوگان فرانسوی به سرعت در برابر طوفان می دوید، بادبان های سفید کشتی های هاک خود را نشان دادند. لبه طوفانی افق، در مسیر مرد فرانسوی آمد. ناوچه های هاک که از آن واگن های دریایی سنگین و جفت کشتی های خط نبرد او پیشی گرفته بودند، در عقب آویزان بودند. بدنه اصلی ناوگان بریتانیایی، زیر هرم بادبان‌هایشان، با عرشه‌های خیس و بادهای وحشی شمال غرب در محله‌شان، به دنبال آن حرکت کردند.

بهترین ملوانان هاوک به طور پیوسته در عقب مانده های ناوگان سود می بردند. اگر هاوک از تاکتیک‌های نابخردانه زمان خود پیروی می‌کرد، خط خود را می‌پوشید و از حمله به هیچ وجه امتناع می‌کرد، مگر اینکه می‌توانست کل ناوگان خود را وارد عمل کند. اما، همانطور که خود هاک بعداً گفت، “تصمیم گرفته بود که به روش قدیمی به آنها حمله کند و آنها تفسیر را درست کار کند” و به کشتی های پیشرو خود اشاره کرد که در لحظه ای که کشتی دشمن را به آتش می کشند حمله کنند. کانفلنز نمی‌توانست کشتی‌های کندتر خود را رها کند و با اکراه دور ون خود چرخید و برای مقابله با حمله صف تشکیل داد.

همانطور که بدنه اصلی انگلیسی ها مطرح شد، دریاسالار فرانسوی ناگهان فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم استراتژی را اتخاذ کرد که ممکن بود دشمنی کمتر جسورتر از هاک را بازی گیج کند. او با جسارت در ساحل به سمت دهان ویلن دوید. این منطقه وحشی خطرناک ترین ساحل بود. تپه های گرانیتی برتون در بالا؛ تکه های جزایر صخره ای، که غلتک های عظیم دریایی روی آن ها خود را به کف سفید پاره کردند.

در زیر. و خطرناک تر از آن، و امتداد دور تا دریا، دامنه وسیعی از شن و ماسه های روان. از شمال غرب، باد شدیدتر از همیشه وزید. آسمان سیاه بود با ابرهای در حال پرواز. در تپه‌های برتون، تماشاگران هزاران نفر بودند. غرش شکن های خشمگین و نت تند باد هوا را پر از هیاهو کرد. کانفلنز خلبانانی داشت که با ساحل آشنا بودند، با این حال، دریانوردی جسورانه ای از سوی او بود که در چنین روز طوفانی به یک ساحل آرام بدوید. هاوک هیچ خلبان و نموداری نداشت. اما او در مقابل خود، نیمه پنهان در غبار و اسپری، بدنه اموزش بزرگ کشتی هایی را دید.

که مدت ها در بندر برست مراقب آنها بود و چهل سال بعد فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم استراتژی نلسون را پیش بینی کرد. نلسون گفت: «جایی که برای تاب خوردن دشمن وجود دارد.

جایی برای لنگر انداختن من وجود دارد.» هاوک گفت: “هرجا گذرگاهی برای دشمن وجود دارد، برای من گذرگاهی وجود دارد! جایی که یک فرانسوی می تواند قایقرانی کند، یک انگلیسی هم می تواند دنبالش احساسی بیاید! خلبانان آنها باید مال ما باشند. اگر آنها در کفه ها تکه تکه شوند، آنها خدمت خواهند کرد. به عنوان چراغی برای ما.”

و به این ترتیب، در بعدازظهر وحشی نوامبر، با تندبادهای بزرگی که خلیج بیسکای بر روی آن امتداد ساحل آهنی که سوار بر غلتک‌های بلند به سمت ساحل می‌تابید، هاوک خود را به داخل دیگ جوشان صخره‌ها و شن‌ها و شن‌های روان پرتاب کرد. هیچ اقدام متهورانه ای در دریا انجام نشد. در ناوگان بریتانیا که با شجاعت جنگی محض سنجیده می شد، هزاران مرد به شجاعت هاوک بودند.

اما اعصاب آهنینی که بدون مکث لحظه‌ای، در صحنه‌ای بسیار وحشی، در ساحلی بسیار خطرناک، و دریای غلیظ با خطرات ناشناخته، ناوگان کامل را به جنگ انداخت، احتمالاً هیچ مرد دیگری جز هاک در اختیار نداشت. ۳۰۰۰۰ ملوان شجاعی که در کیبرون جنگیدند.

این نبرد، با در نظر گرفتن تمام حوادث آن، شاید به اندازه هر چیزی که در تاریخ جنگ شناخته شده فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است، دراماتیک باشد. کشتی‌های بریتانیایی غلتیدند و بی‌صدا و ورقه‌های بزرگ اسپری را از کمان‌های بلوف خود پرتاب کردند.

یک کشتی فرانسوی ۸۰ تفنگی به نام در مسیر خود دراز کشید و هر کشتی بزرگ بریتانیایی، در حالی که برای حمله به بدنه اصلی فرانسوی‌ها رد می‌شد، روی کشتی بدبخت یک پهنه هولناک فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم استفراغ کرد. و بر روی هر کشتی بریتانیایی، به نوبه خود، در حالی که با اسپری و شعله رد می‌شد، فرانسوی شجاع پاسخی را به طرف خود پرتاب کرد.

به زودی صدای رعد و برق اسلحه ها عمیق تر شد زیرا کشتی به کشتی آنتاگونیست خود را پیدا کرد. روز کوتاه نوامبر در حال تاریک شدن بود. رعد و برق موج‌سواری و طوفان با نت‌های وحشی‌تر به تفنگ‌های عمیق پاسخ می‌داد. ناوگان وحشیانه در حال غلتیدن یکی از عجیب ترین مناظری که دریا تا به حال شاهد بوده را ارائه می دهد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.